Weet iemand waar ik deze sjaal kan vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of eentje die er op lijkt...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
2K

Antwoorden (2)

Dat wordt een Arabische of Palestijnse sjaal genoemd, met een vreemd woord een Kufiya of Shemagh. Bij het Airsoft Center is een sjaal met gelijkend patroon te model te koop: https://www.airsoftcenter.nl/shemagh-sjaal-zwart-wit-200g-vg-sm-zwartwit-valor-gear-1-nl
Amadea
7 jaar geleden
Het is een traditionele Koerdische sjaal en die kun je kopen via E-bay:

"Traditional kurdish scarf - Kobane Gerila YPG YPJ - red green yellow - Peshmerga"

te koop via E-bay, zie link, voor $12,99 ($3 verzendkosten) vanuit Dortmund Duitsland.

Het is een gloednieuwe sjaal , ongebruikt in originele verpakking (doos) met originele labels , 100% katoen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
De gezochte sjaal is echter niet rood, groen, geel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe zie jij dat op een zwart/wit foto?
Amadea
7 jaar geleden
Het is geen zwart/wit foto. En bovendien heeft jouw sjaal een heel ander lijnenpatroon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zoals in de vraagstelling staat: "Of eentje die er op lijkt…" Zwart/wit foto, dus geen kleur, de kwastjes zijn anders dan op jouw foto en verder ben ik er wel klaar mee @Amadea.