Weet iemand een site/winkel waar ik een shirt echt kan ontwerpen?

Ik heb een idee voor een t-shirt. Ik wil er een fysieke vlinderdas op hebben en het shirt heeft een 'custom texture'.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat je het shirt zelf zal moeten maken of moet laten maken bij een naaiatelier. Websites/webshops kopen hun kleding in en kunnen een shirt dan nog wel custom bedrukken, maar echt fysiek de stof anders, dat kan niet omdat de meeste shirts in Azië e.d. gemaakt worden (= goedkoop)
7 jaar geleden
www.spreadshirt.nl

kun je het ontwerpen je kunt ook een webshop maken