waar kan ik een pluizenbol sleutelhanger kopen?

Ik ben helemaal fan van de pluizenbol sleutelhangers of hoe ze ook heten ;). ik had er dan ook eentje maar die ben ik vandaag op de fiets verloren en bij de hema zijn ze volgens mij niet meer in het assortiment :(

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Erna55
7 jaar geleden
Je kunt ze in ieder geval via internet volop bestellen.
Maar in sieradenwinkels, Six, Claires etc. zie je ze ook.

Het beste antwoord

ik weet niet waar je woont maar je hebt een echte bont sleutelhanger met allerlei kleuren in de Miga gifts , die zit denk ik in eindhoven en helmond verder weet ik het niet, een bol kost 10 euro en ze zijn mooi en leuk en niet duur!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

CA, primark, Hm