Waar koop je een kort jumpsuit die gemaakt is van hetzelfde materiaal als een spijkerbroek?

Eigenlijk een soort korte tuinbroek

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Echt een korte tuinbroek? Die vind je bij de link. Wordt ook wel een salopet(te) genoemd. Of bedoel je iets met mouwen, zoals bij een jumpsuit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien ben je meer op zoek naar iets als bij de tweede link?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder mouw kan je kopen bij het Engels website ASOS hier is een link voor playsuits, een soort jumpsuit met kort broek http://www.asos.com/search/playsuits?hrd=1&q=playsuits&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=200&sort=-1&state=Rf900%3D1646&wt.srch=1&affid=5574
Als deze link niet werkt kan je gewoon op de ASOS website kijken, kan ook gewoon bij Google in typen, Korte playsuits van spiker stof. ASOS heeft gratis verzending naat NL, de maaten zijn ook te gelijken met NL maten. NL 36 is een EU 38!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zijn er echt heel veel voor komende zomer omdat het in de mode is. Voor het katoenen model het heet een playsuit, weet niet of dit ook de benaming is voor de jeans variant. Op deze webshop vindt je er heel veel: http://www.vouchercode.nl/zalando/ Maar ook bij bijvoorbeeld H&M, River Island, Vero Moda noem maar op. Succes!