hoeveel kost de reparatie voor mijn horloge glas?

diameter glas is 35mm,http://www.trendjuwelier.nl/fossil-ch2647.htm link van horloge ik heb hem niet hierop gekocht maar kun je de horloge bij elke juwelier laten maken? ookal heb je hem daar niet gekocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
15.1K

Antwoorden (2)

Je kunt het bij nagenoeg elke juwelier laten repareren. De kosten varieren erg, afhankelijk van het type horloge en of het waterdicht moet zijn naderhand, het kan van 5 euro tot soms wel 50 euro zijn en als het een exclusief merkhorloge is dan moet het soms naar de fabriek terug en zijn de prijzen nog hoger.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.. Die van mij moest naar fabriek was ruim 70 euro kwijt
Hangt er ook van af of het glas is of kristal. Ik denk tussen 10 en 40 euro.