Welke verf voor het haar kleurt niet geel als ik het wil blonderen?

Een tijd geleden heb ik al eens een vraag gepost hoe ik in hemels naam van oranje haar af kom na het
Geblondeerd te hebben.. Nu wil ik dit voorkomen door een goeie verf uit te zoeken.. Maar welke geeft bijna geen gele gloed? Alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8K

Antwoorden (6)

Waterstofperoxide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat is geen verf. en bovendien niet ongevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt wel...
Goed wassen met anti-roos shampoo (head&shoulders) ofzo, dat haalt de glans er een beetje uit, maar de echte oranje glans blijft echt lang zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft niet alleen met de verf te maken, maar ook met je eigen (of reeds gekleurde) haar. Als je eigen haar veel roodtinten bevat en je blondeert dit, krijg je altijd een gouden gloed en soms zelfs oranje haar. In de winkel kun je dan ook kiezen tussen goud/koper blondtinten en bijvoorbeeld asblond. Asblond geeft die witte (beetje doffe) kleur, terwijl je bij de andere tinten een roodglans over het haar houdt. Afhankelijk van je haarkleur kun je er ook voor kiezen om je haar te ontkleuren voordat je het blond verft. Daarna een asblonde kleur gebruiken, het liefst superblond. Als je een oranje gloed over je haar hebt wordt ook altijd aangeraden te wassen met shampoo voor zilvergrijs haar. Die heeft vaak een blauwe of paarse kleur en neemt ook de gele gloed weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies een matte tint !dus niet goud blond .als je natuur haar oplicht wordt het altijd snel oranje of geel .dus stel je recept heel mat in .of blondeer lang genoeg door ,en kleur daarna met de juiste kleur in .dat laatste doet de kapper vaak ook indien het meer dan 2 volle tinten lichter moet . Ps bedenk geverfd haar kan meestal niet lichter geverfd worden zonder te blonderen ,en laat blondeer lang zitten . En begin op lengten en punten ,en gaat dat Oke de aanzet .niks is erger dan licht aan de aanzet en nog donker in de lengten .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je het wat langer laten zitten.
blonderen gaat van donker naar rood naar oranje en dan geel en vervolgens blond.
voor mooiste kleurresultaat eerst ontkleuren en dan de gewenste kleur gebruiken.
Is wel erg slecht voor je haar.
deed het zelf vroeger ook en op een gegeven moment voelde me haar als stro aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het eerst ontkleuren (het pigment eruit halen) alvorens het te blonderen. Hiermee voorkom je vaak dat het oranje uitslaat.

Dat is echt de truc, want aan de verf zal het niet liggen. Ik gebruik gewoon verf van de Kruidvat, die vind ik tot nu toe zelfs de beste!