Welke instappers zijn het beste en kunnen ook in de wasmachine?

Ik ben voor mijn werk in de zorg op zoek naar makkelijk gympen zonder veters die ook nog is in de was kunnen, nou wil ik het liefste wel iets van een goed merk maar ik kan niet echt wijs worden welke nou ook nog in de wasmachine kunnen. Foto is als voorbeeld

Picture for question
5 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Amadea
5 jaar geleden
Tot nu toe dacht ik dat jij een vrouw bent. Maar je vraagt om herenschoenen?

Antwoorden (2)

Bij Wolky (waar heel veel mensen die in de zorg werken op lopen omdat ze een goede pasvorm hebben en de benodigde steun geven) worden deze sneakers verkocht die wasbaar zijn op 30 graden Celsius: https://www.wolkyshop.nl/products/tera-2052
Amadea
5 jaar geleden
Bij Nursing Care hebben ze de schoenen die je zoekt, ik heb ze zelf ook.
Uit Portugal, daar komt veel goeds vandaan.