Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik comfortabele en goede kwaliteit schoenen vinden voor dames met grote maten? (Maat 43)?

Ik heb grote voeten, en het is echt lastig om een betrouwbare website te vinden waar ik schoenen kan kopen, en waar de schoenen ook goede kwaliteit zijn... Enig idee waar ik zou kunnen kijken? Sneakers kan ik wel vinden, maar iets zoals laarzen, ballerinas en platformers kan ik dus niet vinden in mijn maat.

9 maanden geleden
1.2K
TurfGraver
9 maanden geleden
Mischien eens een echte winkel bezoeken? Kan je gelijk voelen of ze comfortable zijn.
Pieterke
9 maanden geleden
Even googelen op grote maat damesschoenen en de reviews lezen. Maar beter is het om naar een fysieke winkel te gaan zodat je ze direct kunt passen. Er zijn tegenwoordig genoeg fysieke schoenwinkels die grote maten damesschoenen verkopen.
Ritsuka
9 maanden geleden
Schuurman schoenen heb ik goede ervaring mee. Voor sneakers kijk ik gewoon bij de herenschoenen.
Cryofiel
9 maanden geleden
House of Tall, Apeldoorn. Goede damesschoenen in alle soorten. In ieder geval tot maat 46.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij van Wonderen zie link of

Bij de al jaren bekende winkel van Gezusters Hermans in hartje stad Utrecht, valkbij het stadhuis, als je daar niet slaagt, slaagt u nergens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 maanden geleden
OM op je hoofdvraag te antwoorden: Ecco's, wolky's, etc. hebben ook maat 43. Ik ga altijd naar de fysieke winkel, bijv. de Wolkyshop in Utrechtr.
(Lees meer...)
9 maanden geleden
Misschien nog nuttige winkels voor je (België)
Berca
Schoenen Torfs
Bristol
(Lees meer...)
8 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding