Mijn Vinted-pakket is beschikbaar op afhaalpunt, maar volgens winkeleigenaar niet binnen. Wat nu?

Ik heb een berichtje gekregen van Vinted dat mijn pakket beschikbaar is op het afhaalpunt. Bij de notificatie stond het adres weergegeven waarop ik het pakket kan ophalen. Nu ben ik een dag nadat ik de melding kreeg naar het afhaalpunt gegaan, maar er lag niets voor mij.

Normaal gesproken scant de ontvanger het pakketje in, zodat de koper een berichtje krijgt dat het binnen is. In dit geval zou het dus ingescand moeten zijn bij dit afhaalpunt, maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ligt er niets voor mij.

Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt en wat moet ik nu doen?

Ik ga sowieso over een weekje nogmaals langs het punt om te kijken of het er dan al ligt, maar als dit niet het geval is, weet ik niet wat ik nog kan doen, aangezien ik niet kan aangeven dat ik een probleem heb als ik het pakketje niet ontvangen heb.

Alvast bedankt voor de reactie!

7.3K

Antwoorden (1)

probeer een mail te sturen naar vinted