nikefreeforsale.co.uk betrouwbaar ?

Ik wil graag Nike Free Run+ 3 schoenen kopen, maar is deze site betrouwbaar ? of weet iemand nog een betrouwbare site waar je deze schoenen kunt kopen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is lastig te zeggen, de website is professioneel, maar je hebt bijvoorbeeld geen bezoekadres.
Ook is het bedrijf gevestigd in China, ook zijn de schoenen waarschijnlijk nep ( erg goedkoop en uit China, wist niet of je dit al wist of niet )

Het kan erg betrouwbaar zijn, maar het is altijd een gok.
Mocht je toch willen bestellen, bestel dan via PayPal, als je je product niet krijgt kun je je geld terughalen.