Op welke betrouwbare site heb je goedkope spullen die je makkenlijk kan doorverkopen?

Ik wil graag mijn eigen handeltje beginnen, maar ik heb nog geen geschikte site. Weet iemand mischien een geschikte site? Het mag van alles zijn bijvoorbeeld: sieraden, schoenen, petjes (snapbacks), kleding. Het maakt niet veel uit als het maar door jongeren tussen de 12 en 20 willen dragen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

een beetje slim op marktplaats kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alibaba.nl

Een betrouwbare partij waar je goedkoop kan inkopen. Alles is er wel te koop van.potlood tot tablets.

Wel grotere partijen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede en betrouwbare site is dat met een goed systeem. Een vriend van mij heeft geholpen met het opzetten van Alibaba.