Iemand ervaring met bestellen bij Edmund van Groningen?

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij de volgende webshop: www.edmundvangroningen.nl en kan mij vertellen hoelang de levertijd is na betaling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen ervaring, maar de website is er duidelijk over. De levering is direct, indien voorradig. Wil je het artikel dus echt de volgende dag, of uiterlijk de dag erna in huis hebben, dan kun je beter even bellen of mailen.

Dat lijkt mij in 1e instantie ook helemaal niet zo gek. Het kan best een prima webshop zijn, maar ik vind het er allemaal erg rommelig uitzien, met veel taalfouten. Als je belt of mailt, krijg je tenminste ook een indruk hoe het met de service is gesteld. Valt dat tegen, dan zit je niet aan een bestelling vast, valt het mee, dan kun je met een gerust hart je spullen bestellen, en dan weet je ook waneer je je spullen in huis hebt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, had inderdaad al contact opgenomen en het was een hele goede service en heb heel snel mijn bestelling ontvangen. :)