Hoe kan je op Ebay gewoon via de bank betalen? (Lees beschrijving)

er staat dat je een paypal rekening nodig hebt, maar dat heb ik niet. wel heb ik gewoon een wereldpas , waarmee ik wil betalen , gewoon via rabobank. Er staat ook : Betaal als paypal gast.. Alleen dan vragen ze om je creditcard, en ook dat heb ik niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

nee kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bepaalt de verkoper, dus daar zul je contact mee op moeten nemen.
Veel mensen accepteren / terecht / alleen Paypal of creditcards. Dat scheelt een hoop rompslomp, geeft zekerheid, en eigenlijk kun je in deze tijd niet meer buiten als je wilt handelen via Internet.

Zelf wil ik heel incidenteel als het echt niet anders kan nog wel eens een bankbetaling accepteren, maar liever helemaal niet. Paypal of geen zaken , klaar.

Als je echt niet wilt kun je proberen persoonlijk contact met de verkoper op te nemen of je via een bankoverschrijving mag betalen. Maar als je ook in de toekomst vaker gebruik wilt maken van deze manier van zakendoen, is een paypalrekening aanmaken (duurt een paar minuten, kost niks en kan gekoppeld worden aan je bankrekening) eigenlijk wel zo makkelijk. Bovendien heeft het je ook als koper veel betere bescherming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon paypal aanvragen op basis van je rabopas, daar heb je geen creditcard voor nodig: https://www.paypal-nederland.nl/landingspages/veilig_betalenb.php?camp=paypal_branding&adgr=branding_paypal&kw=g_7751409842_b_pay%20PAL%20nederland&campaign=true&mpch=ads&type=SEA&mplx=3484-54827-4958-0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je het verkeerd gekoppeld. Ik kon laatst kiezen en heb voor creditcard gekozen dus ik kan je niet verder helpen helaas maar het was dus wel mogelijk. Gaat het niet fout met dat paypalGAST? Is dat niet iets eenmaligs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er ook iets anders dan paypalGAST? Dus een gewone paypal? Je hebt je paypal dus gekoppeld aan je bankrekeningnummer?