Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Persoonlijk ga ik altijd naar een wat duurdere kapper, daar nemen ze echt de tijd voor je. ze nemen je voor dat ze gaan knippen even apart aan een tafeltje en bespreken rustig met je door hoe je geknipt wilt worden.
vaak stellen ze dan nog vragen over hoe je je haar graag draagt, hoeveel je er van af wilt hebben. ook vertellen ze je van te voren wat de totale behandeling gaat kosten.

Ik denk dat je dit niet bij een tien euro kapper hoeft te verwachten, maar ze zullen echt niet allemaal slecht zijn.
Zeker als je niet een al te ingewikkeld kapsel of haar hebt.
Ze zullen voor die tien euro je haar niet wassen, maar nat maken met een plantenspuit, daarna niet fohnen en geen verzorgende producten in je haar doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dan krijgt je voor die 10 euro alleen een knipbeurt. Voor de extra's moet je bijbetalen.

Hier in Groningen, studentenstad, heb je veel kappers, die zich studentenkapper noemen. Zij knippen op de doordeweekse dagen ook voor een tientje of zelfs voor 7,50 euro. Kwaliteit is prima. Ze werken ook lekker snel. Wil je echter extra's dan moet je ook extra de portemonnee trekken.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dat knippen 10 euro kost, niets meer en niets minder.
Wil je meer, moet je bijbetalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt dan verwachten dat je haar korter is bij vertrek dan bij binnenkomst....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog nooit van bijknippen gehoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijknippen kan niet,afknippen of in model knippen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je er op .... LOL
Ik lig plat van het lachen, geweldig !!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukkig nog iemand met een goed gevoel voor humor ;-)
duimpje omhoog ? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er ook wel de LOL van inzien, en feitelijk is het nog een kloppend antwoord ook! +1
Het hoeft niet te maken te hebben met de kwaliteit, er zijn meestal in een gebied een aantal kappers en als er dan 1 een tien euro kapper is, is het op de eerste plaats om veel klanten te trekken en inderdaad is dat meestal alleen een knipbeurt.Bij de kapperschool kan je je trouwens ook knippen voor 10 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Goeie tip!
dat ze je haar knippen voor 10 euro.maar ik zou t wel even navragen wat t addertje is ,verwacht er niet teveel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weinig aandacht voor de klant en lang wachten.
En na afloop niet teveel mogen klagen, want "wat had je dan verwacht voor 10 euro"?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kunt verwachten is, dat ze een bloempot over je hoofd plaatsen (niet op maat) en alles afknippen wat onder de rand komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord van een ervaringsdeskundige. :-)

Ik ga altijd naar BrainWash (was 12 Euro nu 14,50),
maar de laatste keer was het daar erg druk.
Uitgeweken naar een 10 Euro kapper, en wat je
kunt verwachten, is een zaak die niet volgens de
allerlaatste en mooiste design is ingericht, en dat
(in mijn geval) de stoel waar ik op zat nodig vernieuwd
moest worden. Er zat een groot gat in de bekleding.

Maar omdat een stoel met een gat in de bekleding net
zo goed zit als een stoel zonder gat, en ik ook niet
naar de kapper ga om de inrichting van de zaak te bewonderen, vind ik dat geen enkel punt.
In 20 minuten ben ik toch weer weg. Ik ben prima geknipt, en de kans is groot dat ik de volgende keer
daar weer zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ligt het aan het humeur van de mensen die er werken.

Of ze knippen zo snel mogelijk met alle gevaren van dien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding