Ik koop weliswaar iedere drie maanden een nieuwe tandenborstel, maar hoe onderhoud ik de borstel tussentijds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Na het poetsen uitspoelen en rechtop weg zetten zodat de kop kan drogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je tandenborstels schoon door ze zo af en toe even in een beker met water en een reinigingsmiddel voor kunstgebitten te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U hoeft uw tandenborstel niet wekelijks af te koken om hem te ontsmetten. Zet hem een nachtje in een water/zuiveringszoutoplossing en hij is even ontsmet en gereinigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je tandenborstel af en toe een rondje meedraaien in de afwasmachine. (mits je die bezit natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje, doe ik ook vaak.
Gewoon met de gesprek voeren, en af en toe grapje vertellen en vragen hoe het is en dat soort dingen. Voor de televisie zetten kan ook misschien, is ook soms wel onderhoudend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een vaatwasmachine bezit, laat de tandenborstel één keer per week een rondje meedraaien daarin. Hij is dan weer als nieuw (de tandenborstel dan).