Wannabe ben je toch altijd als je op iets wilt gaan lijken, maar je het eigenlijk gewoon niet bent?
Dus als iemand emo wilt zijn, gewoon omdat het 'm leuk lijkt.. denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon in 1 keer emo bent geworden.
In 1 dag je haar hebt laten doen, nieuwe emo kleren hebt gekocht enzo.
Ook als je het heel erg benadrukt, als je bijvoorbeeld emo opschrijft.
Een wannaby emo wordt ook wel een wemo genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, voor het eerst dat ik dat te horen krijg hier op GV xD
Ik denk doordat je de leefstijl toepast maar niet helemaal.

Je bent emo helemaal en niet een klein beetje, dan ben je denk ik een wannabe.
Emo worden kan overigens wel.
Misschien had je er nog nooit van gehoord en bij de eerste aanraking denk je dat het iets voor/van jou is en dan kan je het je eigen maken.
je bent emo als je er helemaal voor gaat, naar mijns inziens