Hoe houd ik mijn strapless jurkje op z'n plek?

Vandaag is 'my birthday' (hoeraaa) en daarom dacht ik: speciaal voor de gelegenheid koop ik een leuk jurkje.
Zonder bandjes dus! Helaas zit er niet zo'n 'kleef' strip in waardoor hij aan de bovenkant zou blijven hangen.

Welke handige vrouw (of man) heeft hier een handige oplossing voor? Zodat ik niet steeds m'n jurkje hoef op te hijsen.

:)

Toegevoegd na 25 minuten:
------------------------------------------------------------------------
PS! : Ik kan niet extra kopen ik woon in the middle of nowhere dus geen grote winkels/bouwmarkten hier!
Daarnaast moet ik 'm vanmiddag al aan dus geen tijd om nog online te bestellen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
9.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Niemand?
Gefeliciteerd dan maar. *Baily's waardig dit;-)*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dankjulliewel!! 20 alweer.. maaaann wat een wereld van verschil! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee absoluut niet te groot hihi! Maar als ik ga zitten zakt ie wel een stukje naar beneden omdat 't 'trekt' het is ene redelijk strakke jurk, maar met een 'huis,tuin en keuken' plakrandje zou 't moeten lukken alleen ik zou niet weten waarmee ... en dan ook nog zo dat 't redelijk prettig zit haha;) en dankje voor de felicitatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd !!!

Het beste antwoord

Een goede, stevige strapless bh eronder en vanaf de binnenkant bovenaan, ter midden van de cups een klein veiligheidsspeldje, wat je ook door een piepklein plukje stof van de jurk trekt.
Als dat niet onopvallend lukt, kun je het ook eens onder de oksels proberen.
Een andere manier is om aan de buitenzijde van de bh en de binnenzijde van de jurk wat kleefstrip aan te brengen. Wat meer werk, maar afzakken is beroerder.
De laatste mogelijkheid die ik noem, wordt vaak toegepast bij bruiden, weet ik. Wat kleine drukknoopjes op bh en jurk aanbrengen. Vooraf een potloodstreepje om de goede plaats te bepalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gefeliciteerd, trouwens!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedacht er net nog een: naai een klein knoopje aan de binnenkant van de jurk. (Onopvallend en niet helemaal bovenaan!) .
Aan de bh 2 lusjes naaien van hoedenelastiek of iet anders wat meegeeft (dus niet makkelijk los kan schieten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bretels !

Toegevoegd na 46 minuten:
Op verzoek afbeelding geplaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veiligheidsspeldjes aan de binnen zijde.
Wat net onder je oksels valt. Zo krijg je je jurk strakker, en er blijft niks hangen.

Veel plezier en
Gefeliciteerd!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gooeievraagster;

Omdat ik niet mag verwijzen naar een andere vraag die verder helpt raad ik je zelf maar aan om Hollywoodtape te gebruiken, al zul je dat ook niet bij je om de hoek kunnen vinden. Misschien kun je van leukoplast of hansplast zelf iets fabriceren dat op dubbelzijdig tape lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel gefeliciteerd! Als je zelfklevend klittenband in huis hebt kan je daar iets mee doen. Stukje op je BH bij de oksels en stukje aan de binnenkant van je jurkje. Veel plezier vanmiddag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van die doorzichtige behabandjes eraan maken, het is alleen wel minder mooi dan, maar blijft wel zitten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ging het goed?