Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een comfortabele trui kopen die er toch vrouwelijk uitziet?

Ik vind fleecetruien en fleecevesten echt heerlijk, veel beter dan katoenen truien. Het nadeel is dat fleecetruien meestal niet zo vrouwelijk aan doen. Ik heb nu een fleecevest liggen op werk en dat vest gaat bijna dagelijks aan over de gewone kleding. Waar kan ik kijken voor mooiere truien? Budget ~80 euro.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Naar mijn mening bij de ANWB winkels. Daar hebben ze leuke fleece truien en vesten voor vrouwen.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De ANWB was een hele goede suggestie. Ik heb er een fijn vest gevonden dat voldoet aan de criteria, bedankt!
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Graag gedaan. Fijn dat je iets moois hebt kunnen vinden. Je betaalt er wat meer voor masr het oog wil ook wat en de kwaliteit is uitstekend.

Andere antwoorden (1)

Bij de intratuin met een kledingafdeling zijn fleecetruien te koop die getaillerd zijn, waardoor het geen hobbezak is. Fleecetruien moet je niet te groot kopen.
Er bestaan ook fleecetruien met belijning er op genaaid, waardoor er een suggestie van een vrouwelijk silhouet ontstaat. Kijk eens in winkels of afdelingen op ski -gebied. die hebben het misschien wel wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding