Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een houten zonnebril passen?

Weet iemand waar ik een houten zonnebril kan passen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
542
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nu zelf een site gevonden die ook gevestigd zijn in breda. Kent iemand die: Www.wood44.nl ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij verschillende webshops kan je de houten zonnebrillen passen bij geselecteerde verkooppunten. Ook kan je misschien bij de webshop langskomen om een bril te passen? Hierbij is het handig als je in de buurt woont vanuit waar de webshop opereert.

Ik heb zelf een houten zonnebril van Tree Glasses gekocht en gepast bij een verkooppunt waar ik dichtbij woon. Anders kan je altijd nog een zonnebril bestellen, deze passen en wanneer deze niet goed zit retourneren. Het is volgens mij verplicht voor webshops om een retourregeling te hebben van 14 dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel zelfstandige opticiens zijn ook dealer van merken die houten brillen en zonnebrillen leveren. Hout is erg moeilijk (zo niet) bij te stellen. Het is dus erg belangrijk om te weten dat voordat je overgaat tot verkoop dat deze bril perfect zit.
Ik raad je aan om een goede opticien uit te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding