Waar kan ik mijn mobiel laten bij een morphsuit?

Ik heb voor de carnaval een morphsuit aangeschaft. Nu heb ik een probleem. Waar ga ik mijn mobiel en mijn portemonnee laten? Ik heb het model tuxedo dus een broek erover is ook niet echt een optie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Je zou een dun strak broekje onder je morphsuit kunnen doen, als daarin wel zakken zitten kan het daarin. Je kan ook wel een klein portemonneetje kopen en die ergens tussen je lichaam er je morphsuit stoppen, blijft vast wel hangen.

Daarbij, heel veel plezier met carnaval!! Ikzelf beginnen morgen ook met de eerste optocht en daarna non stop door tot dinsdag :) :) :)