Hoe blijven pailletjes beter op je kleren zitten?

Ik heb een nieuwe trui van de mango met pailletjes ,elke keer als ik hem aan heb vallen er steeds meer pailletjes er vanaf wat natuurlijk zonde is ! heeft iemand een idee hoe deze beter blijven zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat ze erop zijn geplakt, er is daar speciale textiellijm voor maar de beste manier blijft nog altijd vast naaien, en dan met een draad garen die niet zo makkelijk breekt. Wellicht hebben ze nu met katoengaren vast gezeten en zit het allemaal wat steviger vast met een garen van polyester. Visdraad is ook nog een optie. Het vereist wel wat geduld maar dan heb je ook wat. Er zijn bij elke fourniturenzaak wel hele dunne naalden en vele soorten garens te krijgen. Mocht je dit antwoord niet bevredigend vinden dan kun je natuurlijk ook altijd daar nog even ter plekke vragen. Succes :)