Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van mijn air max 1is de kleur uitgelopen hoe herstel ik dit?

Ik heb mijn schoenen schoon gemaakt met warm water en nu is de kleur van de suède uitgelopen naar de andere stof.
Het suède is rood namelijk en dan andere nu roze in plaats van wit.


Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je de bon nog hebt, dan terug naar de winkel met je schoenen. Heb je de bon of ander bewijs van betaling (bankafschrift van het pinnen bijvoorbeeld) niet meer, dan kun je het rood van het roze afkrijgen door hetzelfde te doen. Met warm water het rood wegpoetsen van het roze, het risico is dan wel dat het roze ook wegpoetst. Na het reinigen de schoen laten drogen op kamertemperatuur en na het drogen opborstelen met een zacht borsteltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je me niet goed hebt begrepen.
Het suède is rood.
Maar dat is in het witte stof gelopen die stof hoort wit te zijn maar is roze geworden. Hopelijk kan je me helpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maak een papje van melk met wat krijt, doe dat op de witte (nu roze) delen van de schoen, laat even intrekken en verwijder met lauw water. Daarna nogmaals met warm schoonmaken en het moet weer wit zijn.Met een zacht borsteltje opborstelen na het drogen.
Krijt koop je bij de drogisterij.
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O, sorry het balletje valt, de stof is geen suede, dan kun je een Steradent tablet oplossen in warm water en dit over de vlek gieten, terwijl het nog bruist, dan pak je een witte doek en dep, of wrijf je zachtjes de vlek voorzichtig schoon. Pas op dat je de suede niet raakt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding