Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

krijg je van de taillevormer gelijk een plattere buik ?

Ik was op zoek op internet na een tailleband, voor onder jurken is dat mooier. Maar in mijn zoektocht vond ik ook de taillervormer.. Nu twijfel ik welke ik moet nemen .. want een taillevormer maakt meteen vorm in je figuur. Maar ik wil wel iets wat je buik slanker maakt. Dus mijn vraag is kortom: Maakt een taillevormer meteen je buik platter zoals de tailleband dat doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een taillevormer vormt meer taille zoals het er letterlijk staat. Je buik zal door een 'slankere' taille minder waarschijnlijk ietsjes platter tonen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk zelf dat een taillevormer wel degelijk de buik ook iets slanker maakt, maar dat hangt van het materiaal af wat er bij de buik gebruikt wordt. Als dit ook bestaat uit lycra (ook wel elastan of spandex genoemd) zal dit wel degelijk effect hebben op de buik. Anders raad ik je aan een onderjurkje of een ander corrigerend product te nemen, zoals bijvoorbeeld van Triumph of via internet van Trinny en Susannah. Van de laatste weet ik zeker dat het zowel de taille als de buik aanpakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding