Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Medaillon gaat steeds open, hoe stop ik dat?

Ik had laatst een medaillon gekocht via een buitenlandse site.
was nogal een behoorlijke prijs, maar het was het wel waard.
Ik heb hem nu net een dag, en ik heb hem perongeluk laten vallen
Meestal kun je hem zo open doen met een klikje,
maar nu gaat hij steeds open en hoor je het klikje ook niet meer als je 'm dicht doet, en daarna valt hij weer open.
Ik heb dit eerder gehad met een andere medaillon die ik ook heb laten vallen en daarmee heb ik dus het zelfde probleem.

iemand enig idee hoe ik dit (het liefst zelf) kan repareren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
923
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou misschien beter zijn als je een foto van de sluiting hier kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het niet zelf doen. Je maakt misschien meer kapot dan je lief is........ Laat het door een deskundige doen, een juwelier dus. Het is geen goedkoop medaillon dus ik zou er wel wat geld voor over hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het geen goedkoop sieraad is, dan zou ik je toch adviseren dit aan de juwelier over te laten, deze heeft speciale tangetjes en andere instrumenten en de kennis om het vakkundig te repareren, zonder verdere schade aan te richten, je kunt vooraf een offerte vragen, of je laten bellen als de reparatie boven een vooraf afgesproken bedrag lijkt te komen, dan kun je alsnog beslissen of je de reparatie wil laten uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding