cowboysbag in amerika te koop?

ik ga dit jaar naar de USA en denk er aan om hier een cowboysbag te kopen (aangezien alles in amerika goedkoper is en het een amerikaans merk is). Nou heb ik even zitten googlen en kon ik nergens een cowboysbag shop vinden in de VS. Dus weten jullie of die wel bestaan in amerika?
Ps: ik ga naar San Fransisco, Las Vegas en Los Angeles

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (1)

Cowboys Bag is the successful bag division of Cowboys Belt, founded in 1980 in Amsterdam. The bags are made with the same craftmanship as the belts and they help you remember that handmade quality has beauty and personality that is impossible to replace.

Dat komt van internet. De tassen komen dus uit Nederland, niet uit de USA. Neem dus aan dat je ze hier goedkoper kunt krijgen dan daar.