Kan je een tragus piercing ook als helix piercing dragen ?

Ik heb net een helix piercing laten zetten en mag over 2 maandjes een nieuwe piercing erin. Nu zit ik alvast te kijken omdat ik het zo leuk vind maar kan bijna alleen maar Tragus piercings vinden via internet. Bij sommige staat er bij dat je ze als Tragus en Helix kunt dragen is dat bij allemaal zo ?
Ook heb ik nog een leuke piercing gevonden die draag je van Helix naar Tragus maar ik heb alleen maar een Helix (als een soort slinger) .. Zou ik die dan inplaats van in Tragus in mijn gewone oorbel gaatje kunnen doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Antwoorden (1)

Het maakt eigenlijk niet zoveel uit wat voor piercing je waar doet, als het staafje maar lang genoeg is. Dat geldt dus ook voor het kettinkje.