hoe krijg je de flap weer omhoog bij ugg bailey button ?

zoals mensen wel vaker dit probleem heben, gaat ook de flap van uggs bailey button hangen, hoe kan je die weer omhoog krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik heb ze ook. Mijn oma heeft hem aan de binnenkant en dan aan de bovenkant met de hand aan elkaar genaaid. Hij zit weer zoals aan het begin! Je moet wel goed oppassen dat je niet alleen door de wol naait, dat heeft geen zin. En gebruik ook hele kleine steekjes, die zijn niet zichtbaar!
Succes! ;)