Waar verkopen ze de parfum: Pur Fashion By Vanderbilt?

Laatst rook ik eens een oude parfum van me die ik al heel lang heb. Ik vond het zó lekker ruiken dat ik me afvroeg waar ze die verkopen. In die parfum (waar ikdus aan geroken heb) zit namelijk nog maar een bodempje in. Als er iemand weet waar ze die verkopen...? Thank you! :-)

Toegevoegd na 35 seconden:
Het is PURE fashion sorry :-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Is moeilijk aan te komen, op eBay is er nog wat:

http://cgi.ebay.fr/Parfum-Pure-Fashion-By-Vanderbilt-bleue-vaporisateur-15ml-neuf-blister-/271056110349?pt=FR_CP_Beaute_Parfums&hash=item3f1c34030d#ht_500wt_1157

http://cgi.ebay.fr/Parfum-Pure-Fashion-By-Vanderbilt-Fruits-rouges-vaporisateur-15ml-neuf-blister-/271056107353?pt=FR_CP_Beaute_Parfums&hash=item3f1c33f759#ht_500wt_1415
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Loop gewoon binnen bij drogisterijen en parfumerieën, als ze Vanderbilt in het assortiment hebben, kunnen ze vaak wel een flesje los voor je bestellen, zonder dat zij direct grote hoeveelheden hoeven af te nemen, ook de groothandels van drogisterijen hebben Vanderbilt in het assortiment, dus daar ook zeker proberen.