Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de nederlandse maat voor W3434?

Ik ben heel erg fan van de engelse winkel topshop, en ik was even op de site aan het kijken bij de jeans.
Maar ik snap helemaal niks van de maten.
De grootste maat is W3434 en de kleinste maat is W2532 dus ik vroeg me af wat die maten in houden in het nederlands.
Ook vroeg ik me af of de kleding in Engeland groter of kleiner uitvallen als de kleding in Nederland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het eerste getal is voor de wijdte, en het tweede getal voor de lengte. De maten zijn trouwens niet Engels maar Amerikaans. W34 betekent een heupwijdte van 86 centimeter, en L34 is een lengte van de binnenkant van het been van 86 centimeter. In de meeste jeanswinkels worden dezelfde maten gebruikt. De pasvorm is dus hetzelfde.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. In NL wordt ook vaak bij spijkerbroeken de lengte en wijdtemaat op de Amerikaanse manier aangegeven. ALs je een broek past en deze zit wel goed maar is te lang, dan zoek je een broek met dezelfde wijdtemaat, maar een lager getal voor de lengte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een hele stomme vraag maar wat is maat 34 in Nederlandse maat?
Amadea
11 jaar geleden
Dat is voor heren maat 50 en voor dames maat 44.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding