Waar kan ik een niet al te dure 'nerd bril model' zonnebril kopen met spiegelglazen?

Met nerd bril model bedoel ik van die vierkante grote glazen. Sorry kon even niet op een ander woord komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij www.brillenkampioen.nl en bij www.wildebril.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je die sites vertrouwen? Want je ziet niet zo'n thuiswinkel logo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een thuiswinkel logo is tegenwoordig óók niet te vertrouwen, was een tijdje geleden nog een uitzending van Kassa aan gewijd, dat men met nepgegevens vrij eenvoudig aan zo'n logo gekomen was. Wat deze twee webshops betreft, ik heb zelf 2 brillen van de Brillenkampioen, zonder problemen, van Ikwildebril kan ik niks zeggen want ik daar nog niets besteld maar ik zou het zo doen.

Andere antwoorden (3)

Bijna elke souvenirwinkel in Amsterdam heeft hem wel voor +/- €10.- dacht ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
veel winkels hebben ze ik heb er een in westende gekocht maar als je naar een brille winkel gaat zoals pearl zul je ze ook wel vinden, in aarschot heb je ze in alle kleuren in een brille winkel maar ik weet niet hoe die heet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij h&M op de sieraden afdeling is tie 7,90 en hebben ze in zwart en bruin en mochten ze daar niet meer hebben, bij six voor 8,95 in het zwart.