Waar kan ik een mooie coctailjurk voor tieners vinden ?

ik heb een soort van cocktailjurk nodig voor het eindfeest van de basisschool. en het moet een jurk zijn voor tieners, dus geen vrouwelijke jurk. x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je dat er geen cups in moeten zitten? Het mag toch wel een beetje vrouwelijk zijn? Anders wordt het al snel een communiejurkje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liever geen cups. en het mag wel vrouwelijk zijn maar niet te of een overdreven jurkje. xx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt iedereen ! ik heb mijn jurk toch gevonden bij h&m :) xxxx

Het beste antwoord

Wat Lundi92 zei: CoolCat.
Die hebben vaak leuke dingen voor kinderen en volwassenen, altijd modern, vaak apart, en altijd redelijk geprijsd.

Verder heeft H&M ook vaak best leuke dingen, en ook redelijk geprijsd.

Beiden hebben een webshop.
Van CoolCat webshop heb ik het idee dat niet alles wat in de winkels hangt ook op de zite staat.

http://www.coolcat.nl/nl_nl/meisjeskleding
http://www.hm.com/nl/subdepartment/KIDS?Nr=4294944888#page=0&Nr=4294943395
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In winkels waar ze bruidsmeisjesjurken verkopen. Bijvoorbeeld deze: http://www.d-moda.nl/a-24997798/kinderfeestjurken-bruidsmeisjesjurken/feestjurk-lindsey-roze-110-t-m-170
Amadea
11 jaar geleden
Bij Coolcat hebben ze soms leuke jurkjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn dochter heeft destijds een galajurk gekocht in Arnhem, bij dreamdresses. Een uitgebreid assortiment voor een aanvaardbare prijs.

http://www.dreamdresses.nl/
11 jaar geleden
Neem is een kijkje op de markt! Hier in DH hebben ze vaak leuke jurkjes hangen die er goed en chique uitzien (veel ook niet) maar zeker het kijken waard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij jurkjes.nl en dressesonly.nl hebben ze jurkjes in alle soorten, maten en prijzen, bovendien is het nu sale overal.

Bij King Louie hebben ze eenvoudige jurkjes maar met zo'n vrolijke print dat ze voor feestjurk door kunnen gaan.

www.jurkjes.nl

www.dressesonly.nl

www.kinglouie.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het maar eenmalig is dat je hem draagt, zou ik naar een verhuurbedrijf van kleding gaan.
daar hebben ze vele jurkjes in stijl en ben je niet zoveel geld kwijt