Panty's en leggings zakken af bij mij. Hoe voorkom ik dit?

Hoe voorkom ik dat ik steeds m'n panty/legging moet ophijsen als ik een rokje draag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
10.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te kleine maat??

Antwoorden (5)

Je zou er een extra elastiek in kunnen maken of de panty/legging dmv spelden aan je rok vastmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
denk te groot of te klein.maar een broekje of steppin erover werkt perfect
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gek genoeg zou je ze graag strakker nemen zodat ze beter blijven zitten maar zo werkt het niet.

Als een legging heel strak zit gaat hij trekken en opstropen bij het bewegen. Een flinke maat groter zit vaak veel rustiger.

En, dat herken ik zelf, het zit ook voor een groot deel tussen de oren, je hebt vooral het gevoel dat het alsmaar zakt en dan loop je eraan te sjorren.

Kan dat echt niet, bijv als je in een zaal vol mensen staat, blijk je na een uur niet in je onderbroek te staan maar is er toch een soort stabiele toestand ontstaan.

Maar ik koop ze minimaal 2 maten groter dan mijn kledingmaat, zit ook veel lekkerder
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een panty koop ik ook wel 4 maten groter dan mijn eigen maat. Maar een legging nooit. Dan weet je toch niet meer wat je met de stof aan moet?
De simpelste oplossing is om er een onderbroekje overheen aan te trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist werkt het beste
HeerVoldemort
11 jaar geleden
idd ja :-)
Misschien blijven deze leggings wel goed zitten. Dit zijn corrigerende leggings en zouden lekker strak bij je buik moeten zitten.