Waar vind ik zo'n retro 70's sport shorts?

Als ik al een website vind, verzenden ze het alleen binnen de VS.
http://www.explosionspiritwear.com/products/custom/l/1314736709h%20Stripe_012V_Red.jpg

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de duidelijkheid, het is een damesbroekje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze wel eens bij de Primarkt gezien in Rotterdam, probeer dat eens :)).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sexy and I know it!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn idd erg mooi :))!

Antwoorden (2)

Amerikaanse kleding webshops moeten contractueel beloven dat ze niet buiten de Verenigde Staten leveren omdat kleding in the USA veel goedkoper is dan in Europa. Doen ze dit wel dan wordt er niet meer geleverd door de fabrikant.

Een optie om dit te omzeilen is de site us unlocked. Denk er wel aan dat daar ook invoerrechten bijkomen. Als je slim bent bestel je gelijk ook een paar levi's voor de helft van de prijs -;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas 69 dollar verzendkosten. :(
Niet helemaal hetzelfde maar het komt in de richting vind je via onderstaande link. Een vintage Converse short voor, schrik niet, € 5,-.

http://www.grannywasgroovy.nl/jurkjes_rokjes_jassen_mantels_adidas_topjes/vintage_kleding_tweedehands_kleren.html