zie je nog dikker uit als je een high waisted jeans draagt? (high waisted jeans = een jeans die hoger komt dan normaal)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Het beste antwoord

Het hangt van de vorm van je lijf af of een high waisted jeansbroek dikker doet lijken. Als jij namelijk een lange romp en korte benen hebt, dan geeft een verhoogd middel juist een slanker makend effect. Maar heb je een korte romp en lange benen dan lijk je met zo'n model een klein dikkertje. Zijn romp en benen in balans, dan maakt het weer uit of je brede of smalle heupen hebt, en of je dikke of dunne bovenbenen toont. Kortom, zonder omschrijving van jouw figuur kan niet gesteld worden dat jij er slanker of dikker door zou uitzien.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb je goed uitgelegd.

Andere antwoorden (2)

Met een high waisted jeans kun je er slanker uitzien, mits het in de goede maat is. Het geeft een soort korset effect.

Zo'n lage broek laat je vaak dikker lijken, omdat die zo strak zit. Dan krijg je een laag buikvet die er wat overheen hangt, een zogeheten 'muffintop'.
11 jaar geleden
Dit is een vraag die ik met zo weinig informatie niet in een keer goed kan beantwoorden. Het ligt aan je verhoudingen. Veel mensen zien dit niet bij zich zelf of anderen ( werk in een kledingzaak en verbaas me er nog elke dag over )

Maar om je toch te helpen geef ik je wat informatie. Als je het idee hebt dat je met een lage taille er uit ziet als een donut ( sorry zo noem ik het altijd) als of de boel word afgeknepen bij je heupen dan lijkt me een hoog model een goed idee.
Verder moet je er op letten dat je shirt lang genoeg is. Daar gaan de meeste vrouwen de fout in. Zorg dat het (in dit geval moet je wel echt last van brede heupen hebben ) op het dikste punt stopt dus zeker niet bij je riem maar echt in het midden van je heup.
En dat je niet alles in je broek probeert te proppen.