Waar ken je hier in Nederland een Frankie B jeans kopen met hartjes op de kontzakken?

Dus het liefst niet op internet ..
Ik heb gehoord dat ze nogal prijzig zijn hoeveel kost zo'n broek ongeveer en waar kan je het halen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik heb even voor je gezocht en de informatie komt vooral uit periode 2006 - 2008.
Wat ik dus kan antwoorden is meer om je richting te geven. Je kan bijv de winkels bellen om te vragen of ze ze nog verkopen.

In die periode was Frankie B. onder andere verkrijgbaar bij Western House op de Kalverstraat, Suspence op de Nieuwedij, Gimmicks in de PC Hooftstraat. Allen te Amsterdam dus.

De prijs was zo'n 150-200 euro.

Persoonlijk denk ik dat je scherpere prijzen kan krijgen op het internet dan in de winkel, maar het is heel persoonlijk wat je het fijnst vindt natuurlijk.

Succes!

Toegevoegd na 38 seconden:
*Nieuwedij moet NieuwedijK zijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier een liinkje voor je:

http://www.lariche-mode.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=36&flypage=flypage.tpl&product_id=432&option=com_virtuemart&Itemid=101

Als ik er meer tegenkpm zal ik ze nog posten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb hier nog een site, waar er meerdere op staan, maar deze zijn wel wat duurder. (Free Shipping overigens)

http://www.revolveclothing.com/DisplayProduct.jsp?product=FRAN-WJ577&c=Frankie+B.+Jeans&sc=Jeans

http://www.revolveclothing.com/brandpages/FrankieB.Jeans.jsp?&sc=Jeans