Over de knie laarzen. Mode of ordinair?

Gezien op de catwalk en in de winkels (wintermode 2010): De sexy overknee of (bijna-)lieslaars.

Vind jij het kunnen?
Of associeren wij deze mode met ''hoerig'' ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Het is wel mooi en niet hoerig als je dit goed afstemt met de rest van je kleding.
Trek je zo een laars aan met een superstrak fel roze inie-mini-jurkje aan, ja dan is het wel hoeriger dan zoals die dame op de foto. ;-)
Kies je bewust, dan kies je je uitstraling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sexy +

Andere antwoorden (16)

Ïk vind het wel sexy maar niet "Hoerig"

Toegevoegd na 42 minuten:
Gewoon DOEN !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind ze sexy en lekker warm.
waar vind je zo'n combi? ;)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij het mooi vind. Dan koop je ze toch lekker. En verder hangt het van jou af en niet van de laarzen hoe ordinair jij het wil of niet. Wat jij wil DAT TELT. Mooie laarzen en lekker DOEN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, mijn reactie was als antwoord bedoeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb al 2 jaar gelden gekocht. +
Dat is toch al eens vaker mode geweest? Ik heb dat nooit als hoerig ervaren en ook nu ervaar ik dat niet zo. Het lijkt mij dat het er aan ligt wat voor type die laarzen draagt, maar dat geldt voor laarzen tot de knie ook ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het ook wel mooi. En als het eenmaal in de mode is vind iedereen het ineens leuk. Ookal zeiden ze daarvoor nog dat het afschuwelijk was.
Hoeveel commentaar hebben de Ugg's niet gehad? Of de Birkenstocks? De leren broek? En nu heeft bijna iedereen wel een van deze dingen in z'n kast staan/liggen.
De enkellaarsjes zijn nu in de mode, zeker als ze over je broek heen komen. Eerst zag ik dat helemaal niet zitten, en laatst ben ik op jacht geweest naar broeken met smalle pijpen zodat de laarsjes er makkelijker overheen gaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
je hebt gelijk, zo gaat dat ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Uggs zijn nog steeds ugly, dus dat gaat niet helemaal op haha (mijn mening maar hoor) :p
Rieneke1
14 jaar geleden
ja die uggs zijn heel erg, maar wat veel dingen betreft ga je er toch aan wennen, en het soms zelfs leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ van laarzenfreak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben ook geen fan van de Ugg's, maar toch zijn er heel veel mensen die heel veel geld uitgeven aan die "pantoffeltjes". Natuurlijk heb ik dan wel weer de Birkenstocks hahaha
Lijkt mij wel mooi als diegene er teminste geen korte rok op draagt, maar een korte broek ofzo...dan is het juist stijlvol..Maar ik ben bang dat sommige mensen het per definitie toch ordinair vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kijken echt wel hoor, en hebben dan even andere gedachten maar zullen tegen hun partner zeggen bah wat ordinair!!!!
Als jij het mooi vind. Dan koop je ze toch lekker. En verder hangt het van jou af en niet van de laarzen hoe ordinair jij het wil of niet. Wat jij wil DAT TELT. Mooie laarzen en lekker DOEN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer sexy en stijlvol, tenminste, bij de dame op de foto! Ik kan ook heus voorbeelden verzinnen waar het minder is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ze zijn helemaal top vooral die mooie hoge hak. Ik heb ze 2 jaar geleden al gekocht bij van Haren en vaak aan, staat ontzettend stoer en wie het oridinair vindt kijkt de andere kant maar op naar platte laarzen, maar kan je verzekeren dat ontzettend veel mannen naar je kijken.

En je voelt je super vrouwelijk als je deze aantrekt, ik ben een echte laarzenfreak met hoge hakken.

Dus kopen die laarzen, als je een partner heb trek ze maar eens aan in bed, succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
haha + voor je tip :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cavia, die Uggs vind ik nou echt lomp, niet vrouwelijk. @lora, Wij hadden jaren geleden een waterbed, met de vraag aan de verkoper of het niet snel stuk zou gaan zei hij, " het enige wat je niet moet doen in een waterbed is hoge hakken aantrekken, dan ga je er doorheen"
We hebben ook later, toch maar weer een gewoon bed aangeschaft ;-) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In bed..??!@1~* arggg....trek je dan ook een flanellen nachthemd aan?dit ga je toch niet echt menen hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gaat niks worden... :-\
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ze moeten niet lomp zijn, met een mooie smalle hak. Uh Loes ons waterbed is 14 jaar meegegaan, totdat iedere keer de naden loslieten. Maar kwam niet door de hakken.
Cavi je mag ze van mij wel lenen, ik heb met geen lompe laarzen en met een mooie hoge smalle hak. Die slaapmuts moet af er zet er haarrollers in hahaahaha.
Hooker-look.
Ik vind het vrij ordinair.
14 jaar geleden
Ik vind ze super, vroeger waren ze ook al in de mode zo'n dikke dertig jaar geleden. Ik droeg ze vroeger altijd in combinatie met hotpants dat was toen helemaal in. In die tijd was de muziek van James Brown ook in met: Like a Sex Machine en Hotpants. Waar zijn die tijden gebleven, maar ja over knielaarzen gesproken ze zijn nog steeds erg sexy en niet hoerig absoluut niet. Dus ik zou zeggen kopen die laarzen je zult er geen spijt van krijgen, en aan mannelijk schoon ook geen gebrek! Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel mode!! Het kan erg sexy zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mode of niet. het blijft sexy +
Ik vind ze bij het model van de foto echt prachtig staan. Ze heeft de looks er voor en het figuur. Maar ik zie wel eens tiepjes....aiaiai
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wendy van dijk? Ja
Viola Holt? Nee
Met andere woorden:Het ligt er helemaal aan wie ze draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi verwoord Taurs +
Dat ligt aan de combinatie met de kleding en hoe de laars er verder uit ziet. Als het met veter is, in lak en dikke zolen van 5 cm vind ik het wel ordinair.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat klopt, +
Ik vind ze prachtig, maar het ligt aan de combinatie van overige kleding en assecoires, make up. Dus het gehele plaatje.
Als je dat netjes houd, is het niet ordinair.