waar kan ik verwisselbare schoudertashengsels kopen?

Net als meerdere vrouwen heb ik genoeg tassen, maar ik zoek losse vrolijk gekleurde tassenhengsels , zodat je die kan wisselen met diverse tassen, zodat het lijkt je weer een andere tas hebt.
Tassenhengsels die met een musketonhaak worden bevestigd.
ik kan ze echter nergens op internet vinden.
Heeft iemand een idee waar ik ze kan vinden?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf maken, dunkt me ?
Al vind ik persoonlijk dat de hengsels vooral bij de tás moeten passen , maar dat is een kwestie van smaak.

Het beste antwoord

Ik heb een goedkope riem gekocht en er bij de schoenmaker musketonhaken aan laten zetten. Misschien een idee voor jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het vinden na van een kant en klare riem
Is dit ook eventueel een optie
Bedankt

Andere antwoorden (2)

misschien in een stoffen naaiartikelen winkel.ik woon dichtbij middenmeer daar heb je een stoffen winkel die ze heeft vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vind je in hobbyzaken.

http://www.cchobby.nl/tassenhengsels-frames-og-gespen/

http://www.studiobrecht.nl/c-1469676/tassen-hengsels-handvatten/

En als je die niet fleurig genoeg vindt
dan koop je er een bol garen bij en gaat ze leuk
omhaken.

Of met een gezellig stofje bekleden, zoals hier:
http://www.facebook.com/media/set/comments/?set=a.202614473088851.60624.114579331892366

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog een tip.
Koop op rommelmarkten en kringloopwinkels
leuke oude tassen.
Sloop daar de hengsels af.

Koop een stuk touw en wat dikke kralen en
maak ze zelf.
En daar zijn nog wel meer manieren voor.