Is www.nl-ingelicht.nl/schoenen/goedkope-uggs een betrouwbare site? Alvast bedankt!!

Hoi!

Ik vroeg me dus af of http://www.nl-ingelicht.nl/schoenen/goedkope-uggs een betrouwbare site is? Want ik wil heel graag goedkope UGGS, want ik kan die dure UGGS helaas echt niet betalen! En op de site kom ik telkens best goede UGGS aanbiedingen tegen! Ik ben niet zo thuis op internet dus hoop dat ik de vraag goed gesteld heb! Ook andere sites waar ik goedkope UGGS of UGG aanbiedingen kan vinden zijn natuurlijk welkom!

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

de site zelf is geen winkel, elke keer als je op de foto klikt met de advertentie krijgt de maker van de website geld, of hij krijgt geld als je via zijn website schoenen koopt bij een van die winkels.

ik heb er winkels tussen zien staan als wehkamp en die andere winkel van den assum ofzo, heeft ook thuiswinkel waarborg, dus die is ook te vertrouwen.

maar het gaat dus niet om de site waar jij een link naar hebt staan, die site verkoopt zelf geen schoenen. maar om de winkels die in het reclame stukje staan, als je recenties van die site googled of op hun site kijkt of ze thuiswinkelwaarborg hebben, dat zit je goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd, het is geen verkoopsite, het is reclame.

Ugg heeft een prijs, en dat betaal je er meestal ook voor, als je echte Uggs laarzen wil hebben. Het kan wel wat onder de prijs zitten, maar zelden tot nooit 50%

Een optie is om ze in het buitenland te bestellen, in au of us dollars ben je vaak een stuk goedkoper uit dan met de euro, komt nog wel wat verzendkosten bij maar dan nog.

En andere goeie optie is misschien een namaak variant, sommige exemplaren zijn bijna niet van echt te onderscheiden, of je moet een kenner zijn. Marktplaats staat er vol mee!

Niet iedereen heeft geld om laarzen voor €300 te kopen dat snap ik best, en die namaakmarkt kun je toch niet tegenhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar zalando gaan. Maar volgens mij zijn er geen goedkope Uggs. Wees wijs en koop echte en dat doe je alleen bij een betrouwbare webshop.