Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit?

Op een douche gel tube staat altijd een potje met daarop, 12 M (of een ander getal) wat bedoelden ze hier mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
668
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik vroeg het me ook af. Ben nu helemaal op de hoogte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer wat geleerd he Dounja :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

klopt allemaal wel wat er verder als antwoord staat,alleen:het wil zeggen dat het dan optimaal werkt en daarna staan ze niet meer garant voor de werking ervan:het kan dus allemaal minder gaan werken omdat het al een tijd open staat met zuurstof....dus je kunt het best nog wel even gebruiken maar het is niet meer zo geweldig als voor die tijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

na openen nog zoveel maand houdbaar

Toegevoegd na 40 seconden:
staat op 't merendeel van cosmetische producten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betekend: na opening nog zo lang houdbaar (12m= 12 maanden)

Het symbool staat op cosmeticaproducten die ongeopend langer dan 30 maanden houdbaar zijn. Op producten die ongeopend korter dan 30 maanden houdbaar zijn, staat aangegeven ‘bij voorkeur te gebruiken voor …’

http://www.ncv-cosmetica.nl/pages/view.php?page_id=42&PHPSESSID=53b35e8fd7f44501e2bc77cf41a0b10c
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 'M' staat voor; 'Maand'. Er staat nooit 3 M of 5M. Er staat altijd een even getal en eventueel een precieze datum. Ik vind het absurt dat bedrijven er soms een tijd bij zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding