hoe kan ik echte goedkope merkkleding vinden op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (6)

Je kan zoeken bij tweedehandswinkels online waar ze merkkleding verkopen. Of gewoon intikken op google of je iets kan vinden. zoiets als ´goedkoop merkkleding online kopen´ o.i.d. Of heb je dat al gedaan?
Nouja, alvast alsjeblieft :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Soms zijn er mensen die op een verzamelsite zoals ik dat noem hun kleren die ze nooit of nauwelijks dragen/droegen neerzetten. Daar zit vaak wel merkkleding bij. Schoenen zijn makkelijker te vinden omdat ze toch niet lekker bleken te lopen. Maar dan moet je natuurlijk zelf weten of je ze echt past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dress for less op google intikkendan krijg je een nl site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga zoeken op de wat grotere vergelijkingssites zoals Beslist.nl, vergelijk.nl etc. Ook vind je op marktplaats en Ebay nog veel collecties van vorige jaren die voor een leuk prijsje weggaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typ bij google ook even; merkkleding outlet in. Dan krijg je ook vaak veel aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan winkels waar ze goedkoop merkkleding verkopen van vorig jaar. het is de oude collectie. sommige dingen durf je echt niet meer aan te doen maar het meeste kan nog gewoon hoor! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment geeft Styletoday minstens 20% korting op webshops waar merkkleding verkocht wordt..