Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen met krullend haar?

Ik wil graag iets anders met mijn haar. Ik heb geen rasta krullen. Maar meer golf,krul,pijpenkrul. (klein beetje pijpenkrul) Ik wil het heel graag los dragen maar als ik het door kam is de krul eruit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt er een watervalvlecht in maken, of de makkelijke versie daarvan; de fall-through twist braid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb Krullen en ga eens in de zoveel tijd naar de black hair kapper. Daar voor was ik niet blij met mijn haar maar nu ik bij de black hair zit vind ik het geweldig haar. Mischien is dat een idee? Hij geeft je ook nog tips die je goed kan gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook krullend haar, tegen het kroezige aan en ik kam mijn haar gewoon nooit! Ik laat flinke lagen in mijn haar knippen en gebruik geen vet, föhn en verf het niet. Na het wassen doe ik er een anti pluis spulletje van de kapper in en perfecte krul van andrélon en klaar is Kees. Om in model te houden soms wat lak maar verder niks!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding