Wat kan je doen met krullend haar?

Ik wil graag iets anders met mijn haar. Ik heb geen rasta krullen. Maar meer golf,krul,pijpenkrul. (klein beetje pijpenkrul) Ik wil het heel graag los dragen maar als ik het door kam is de krul eruit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

je kunt er een watervalvlecht in maken, of de makkelijke versie daarvan; de fall-through twist braid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb Krullen en ga eens in de zoveel tijd naar de black hair kapper. Daar voor was ik niet blij met mijn haar maar nu ik bij de black hair zit vind ik het geweldig haar. Mischien is dat een idee? Hij geeft je ook nog tips die je goed kan gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook krullend haar, tegen het kroezige aan en ik kam mijn haar gewoon nooit! Ik laat flinke lagen in mijn haar knippen en gebruik geen vet, föhn en verf het niet. Na het wassen doe ik er een anti pluis spulletje van de kapper in en perfecte krul van andrélon en klaar is Kees. Om in model te houden soms wat lak maar verder niks!