Permanente make-up, lijntje onder je ogen en op je ogen. (eyeliner). Hoe pijnlijk is dat? En wat zijn ongeveer de kosten hiervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

rond de 240,00 euro
zeer pijnlijk, de huid is zo dun daar.
maar: het kan een langdurig, mooi effect opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er een jaar geleden 180.00 euro voor betaald en ik vond het niet zo pijnlijk.
De schoonheidsspecialiste gebruikte eerst een verdovende zalf. De tweede keer toen het bijgewerkt werd vond ik het ietsje pijnlijker, maar ik zou het wel zo weer doen.
Het is echt ideaal!

sterkte en succes!