Hoe komt het dat als ik in de zon zit mijn haar prikt?

Met of zonder gel maakt niet uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (1)

In haren zitten geen gevoel. Het is waarschijnlijk je hoofdhuid. Waarschijnlijk komt dat omdat je zweet. De zouten die daarin zitten, kan je huid prikkelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke hoe kan ik daarvan af komen? Want t s wel heel vervelend
Amadea
12 jaar geleden
Een licht hoofddeksel dragen. Een wit katoenen petje bij voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar k doe mijn haar altijd dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het enige goede antwoord, haar is dood materiaal, dus kan niet prikken, + voor platje