hoe maak jezelf maskers en wat hoort er nog meer bij een girls night?

ik wil wat vriendinnen uitnogigen en wil dat ze bij me komen logeren. een echte girls night, je weet wel met maskers op. hoe kun je eigenlijk zelf maskers maken? en wat kan je nog meer doen op een girls (geen ladies night maar girls night, zo oud zijn we niet :) ) night? ik heb zelf namelijk geen idee..
bev

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (6)

Yoghurt met honing :) en komkommer schijven op je ogen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yoghurt met honing voor je gezicht natuurlijk ;-))!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk! ik heb ook gehoord dat kamille thee ook heel goed is voor op je ogen :)
maskers maak je b.v. met Yoghurt (zonder suiker). Komkommer of honing met karnemelk. Wat er nog meer op een girlsnight niet mag ontbreken is een leuke film b.v. grease en hapjes en drankjes natuurlijk. Een tijdschift met leuke jongens erin, makeup bij elkaar proberen en nagels lakken en natuurlijk een KUSSENGEVECHT. veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk! moet je dan gewoon yoghurt of honing op je gezicht smeren?
Als ik jou was zou ik er geen zelf maken je weet nooit wat voor bijwerkingen het kunnen hebben straks heb je allemaal huiduitslag ofzo. Wat je verder wel kunt doen is elkaar opmaken, doen durf of de waarheid en wat ik dan zou doen, dat is echt vet leuk, is (misschien een beetje kinderachtig ik weet name uk niet hoe oud je bent) is de meiden verdelen in groepen en dan heb je allemaal in een plek in het huis je thuisfort, dan krijgt elke groep een bus slagroom en moet je proberen elkaar af te tikken, niet iedereen hoeft naar het andere fort te gaan maar als je dan iemand hebt afgetikt moet die blijven staan en dan pak je de bus slagroom en dan spuit je de "gevangene" onder de slagroom die moet dan 2 minuten in het fort van de andere zitten je hebt dan ook een koningin die mag alleen uit het fort komen als alle andere af zijn elk fort heeft een koningin. Als alle andere af zijn mogen, wat ik net al zei, de twee koninginnen uit hun fort komen die strijden dan met elkaar. Je kunt het leuk maken door overal het licht uitdoen en niet tegen elkaar zegen waar jullie fort is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, ik dacht in kantenklaare maskers zit vaak chemisch spul en zelf gemaakte niet, hihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan
Hierbij een site met voorbeelden, misschien zijn er nog leukere, dat weet ik niet.
En dan filmpje kijken of spelletje doen, met veel chocolade , want dat hoort ook bij vrouwen/meisjes
veel plezier
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!
Honing masker voor een gevoelige huid.

Vermeng het wit van 1 ei met ongeveer 70 gram havermeel en 1 eetlepel zuivere bijenhoning.

Breng het mengsel op je gezicht en laat het ongeveer 15 á 20 min. inwerken.

Paraffine masker voor een Onreine huid

Laat ongeveer 40 gram paraffine smelten en breng het met een kwastje zo warm mogelijk op het gezicht aan.
Als de paraffine is gestold na zo ongeveer 30 min, kan de paraffine met warm water worden afgespoeld.
Was het gezicht daarna met koud water.
Beweeg het gezicht zo min mogelijk anders komen er scheurtjes in het masker.

Komkommer een verjongend masker.

Rasp een halve geschilde komkommer en vermeng die met lanoline.
Breng dit met een penseel aan of knip uit verbandgaas 2 maskers waartussen je de brijlaag legt. Als je de methode verbandgaas gebruikt bewaar dan het vrijgekomen sap van de komkommer en besprenkel daarmee het masker tijdens de rustpauze zodat het niet uitdroogt.

Eier-masker voor een droge huid.

Vermeng de dooier van een ei met 1 eetlepel amandelklei of 1 eetlepel aardappelmeel.
15 á 20 min. laten inwerken,
daarna het gezicht eerst warm en daarna koud afspoelen

Amandelmasker voor een vette huid.

Maak een flinke kom kamillethee en roer daar 4 eetlepels amandelklei door tot een dikke brij.
Breng dit op het gezicht en laat het ongeveer 20 min inwerken. Daarna eerst met warm en daarna met koud water afspoelen. Gistmasker
Voor elke huidsoort.
Van een klontje gist maak je door toevoeging van water of melk een dikke brij.
Doe er een paar druppels kamferspiritus bij.
Laat dit masker ongeveer 20 minuten inwerken.

Dansen op je favoriete muziek, maak een make-over met je vriendinnen, huur een echte meidenfilm, een dresscode afspreken is ook een leuk idee, ook kaarsjes, chocolade en lekkere drankjes en hapjes maken een avondje helemaal af.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog meer maskers zelf maken:

http://members.chello.nl/a.slob4/navigatie/home/Pagina's/maskertje_maken.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt :)
Honing is ook een makkelijke lekkere manier om een gezichtsmasker te maken. Voor een girl night is het altijd leuk om elkaars haar te doen en make up te doen. En dan voor de lol elkaars kleren aan trekken een modeshow houden en dan een fotoshoot. Enals jullie dan nog niet moe zijn een leuke film met popcorn. Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel <3