Waar krijg ik Axe Thai Massage shower gel?

Ik heb deze enkele jaren geleden een paar keer gehad, maar ik kan ze nergens meer vinden. Is deze variant uit de running? Het was echt heerlijk om hiermee te douchen, weldaad voor de geest.. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (3)

zeeman, action en meer van dat soort winkels geprobeerd? Ze kopen vaak grote partijen op en verkopen het dan goedkoper..daar is zeker axe maar of jouw smaak ertussen zit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien op de markt deze kopen vaak restanten op.
Mijn vriend gebruikt alleen maar axe showergels, en vaak als we dagje amsterdam gaan komen we daar op de albertcuyp en dappermarkt axe tegen die niet meer in de winkel te koop zijn.
Vaak ook limited editions
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed op een zwarte markt zoals Beverwijk daar hebben ze meer van deze spullen die niet meer in winkels worden verkocht.