Hoe zit het met extensions?

Hoi

Ik heb haren tot op mijn schouders en zou ze graag langer willen hebben nu heb ik gehoord dat je dat met extensions kunt doen maar nu luid mijn vraag of jullie mij daar wat meer infomatie over kunnen geven en dan vooral ;

Waar kun je extensions zetten?
Hoeveel kost het?
Wat zijn nadelen van ectensions ?
En heb je bv ook regels wat je wel en niet mag doen enz

Alvast bedankt als jullie antwoord kunnen geven

Xxz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Je kan het bij een kapoer laten doen. Maar er zijn mensen die t zelf kunnen.

De prijs verschilt heel erg, je kan t laten doen voor 50 euro maar je kan ook ver boven de 500 euro komen, omdat er verschillende manieren zijn om extensions aan te brengen en er zit een verschil tussen echt en synthetisch haar kwa prijs.

1 van de manieren is om je hele haar in te vlechten en dan daarop de extensions te naaien. Als je dat doet moet je t na een maar weken opnieuw doen omdat je uitgroei krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een groot nadeel van extensions is dat het slecht voor je haar is.
Ze worden telkens ingevlochten dus kan je er kale plekken van krijgen, dit heeft een vriendin van mij ook.

Je hebt ook extentions die je in je haar kan zetten met een klip. Dit zijn matten. Deze zijn veel minder slecht voor je haar en ook goedkoper. Ook
zijn deze extentions goedkoper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hiervoor al is gezege kan je ze laten zetten bij een kapper door ze in je haar te laten 'naaien', weaven. Je hebt ook matten die je zelfcmet klipjes in je haae vastzet. However is het allebij niet erg goed voor je haar en kan je haar ervan afbreken. Matten zijn goedkoper, maar je moet ze wel elke dag opnieuw in je haar zetten (hoewel je er steeds handiger in word eb het steeds sneller gaat) ik zou wel gaan voor extentions van echt haar. Deze kan je namelijk stijlen, krullen, wassen en verven. Sinds kort is er trouwens een nieuw soort methode uitgrvonden kan ik mij herinneren, daar moet ik even naar op zoek...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1