Aub help! ? (neuspiercing)

Aub help me !!
ik heb sinds zaterdag een neuspiercing laten schieten.
toen ze m erin hebben geschoten kreeg ik een neuspiercing die best wel dik is zegmaar.
maar het probleem is nou dat mijn neuspiercinggaatje best wel groot is.
ik heb nieuwe neuspiercings gekocht en er al eentje in gezet maar die blijkt dan weer te klein te zijn omdat het gaatje groot is!
hij valt er bijna uit zegmaar.

mijn vraag is nou Wordt het gaatje iets kleiner na een tijdje?

of moet een neuspiercing met een iets dikkere staafje nemen?

aub help me want morgen ga ik op vakantie en ik weet niet wat ik nu moet doen met mijn neuspiercing!!

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
16.7K

Antwoorden (8)

Hey, hallo,

Ik gebruik gewoon een oorbel waarvan ik het staafje bij de helft ombuig, valt zelden eruit.
Het gaatje groeit nog verder dicht na verloop van tijd.
Denk wel aan het goed ontsmetten van de piercing en gaatje, zeker op vakantie.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oohh okeyy dankjewell!! zal ik doen , egt bedankt
Dat knopje wat erin geschoten is moet je, naar mijn weten, 6 weken laten zitten en elke dag een paar keer draaien en eventueel sterilon gebruiken. Tip: laat je neusknopje er niet een nacht uit, dan kan je gaatje al dicht gegroeid zijn, dat is tenminste serieus bij mij gebeurd ooit. Ik kreeg m niet meer doorgeprikt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Word vanzelf kleiner als je een kleinere piercing er in hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fieuwww gelukkig :) thnx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi ;) succes meis
Je kan er ook een ringetje in doen, dan weet je zeker dat je hem niet per ongeluk verliest.. En natuurlijk goed schoonhouden met sterilon en blijven bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owkee ringetje ga ik ook proberen ja . dankjewell :) !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb direct al een ringetje laten plaatsen. Na 5 jaar heb ik hem niet meer gedragen maar het is altijd wel een gaatje gebleven, nu baal ik daar enorm van...... Het lijkt wel een grote porie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem met een ringetje is dat t deel wat door t gaatje gaat kleiner is dan een gewone oorbel. waardoor je vastzit aan een ringetje, een knopje er in wordt moeilijk later.
je kan hem ook een tijdje uit doen maar niet te snel na het schieten natuuurlijk dan groeit ie helemaal dicht.
had het zelf met een navelpiercing, piercing kapot gegaan en snachts uitgegaan.
volgende dag terug: was het gaatje gaan verkleven, zijn ze toen bijna een ur mee bezig geweest.
je kan ook voortaan geloof ik wenkbrauwpiercings erin doen, die zijn van zichzelf wat dikker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owkee dankjewell
haal hem eruit, dan groeit hij dicht zegmaar
en dan kan je het na de vakantie opnieuw proberen

fijne vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een tijd geleden ook een neuspiercing gehad en had toen exact hetzelfde probleem! en irritant dat het was..pff

je moet het 'dikke' knopje wel echt even een paar weken laten zitten en juist geen nieuwe knopjes er in doen want die zijn alleen maar nog smaller dus die raak je na 3 seconden kwijt!
wat je kunt doen is:

1. er zo weinig mogelijk aanzitten maar wel heeeel regelmatig je spiegelbeeld bekijken of ie er nog in zit.

2. niet zo mooi maar.. er zo'n klein pleistertje overheen doen

3.sowieso slapen met een pleistertje erover heen

4.bij je standaard maaltijden (ontbijt,lunch,diner) ....(of andere standaard tijden dat je iets specifieks doet..) het knopje er even uit doen en 'm daarna weer in doen
Op deze manier groeit het gaatje sneller kleiner omdat je het knopje er steeds even uit hebt maar vergeet je 'm er niet weer in te doen omdat het dan een soort van ritueel word.

succes ermee!

Toegevoegd na 2 minuten:
even voor de duidelijkheid.... met deze zin:
"het knopje er even uit doen en ‘m daarna weer in doen"
bedoelde ik nadat je je ding (ontbijt of wat dan ook) hebt gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowiezo de eerste 5 tot 6 weken niet er uit halen.
Goed schoon houden met sterilon (2x per dag druppelje sterilon en even ronddraaien met je piercing)
Zorg dat je (vooral het eerste half jaar) altijd een extra knopje bij je hebt (gebogen in een hoek van 90 graden)
Het ombuigen heeft 2 redenen, ten eerste raak je hem minder snel kwijt, en als tweede wanneer je een recht staafje erin hebt, en je zou een klap voor je gezicht krijgen (wat ook per ongeluk kan gebeuren) kan het stokje door je neusschot schieten dan heb je er een piercing bij.
Wat je kan doen om het gaatje kleiner te krijgen straks (en dat gaat heel snel) is een knopje kopen met een iets groter steentje oid erop, dat het steentje groter is dan het gaatje, zodat t stokje wel erdoor kan maar de bovenkant niet.
Na een week zou je een kleinere kunnen proberen.
Ik was vroeger altijd bang dat ik m kwijt zou raken, maar na 15 jaar merk ik al niet eens meer dat ie erin zit.
(heb ook een heel klein knopje erin want vind t eigenlijk niet eens meer mooi, maar zonde om dicht te laten groeien)
De meneer die je piercing heeft gezet is zowiezo niet helemaal goed bezig, want behalve dat je m langer in moet houden, mogen neuspiercings niet meer geschoten worden. Dit moet gepierced worden ivm aders die ze kunnen raken ofzo.