weet iemand een site waar je goedkope replica lolita jurkjes kan kopen? en dat dit binnen 1 week is bezorgd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Jammer dat niet veel mensen dit schijnen te weten. Klonk wel leuk.
Ik heb zelf eens een leuk jurkje bij de winkel London gekocht.

Het beste antwoord

Kijk eens op Etsy.com. Ik weet niet of je deze website al kent, maar het is een soort Amerikaanse Marktplaats, maar dan alleen van vintage en handgemaakte dingen. Intussen zijn het allang niet alleen maar Amerikaanse verkopers op Etsy, maar van over de hele wereld, ook Nederlanders. De meeste verkopers verzenden ook wereldwijd, vaak tegen lage verzendkosten. Je kunt er echt van alles kopen tegen uiteenlopende prijzen. Ik heb even gekeken, en er zijn ook genoeg lolitajurkjes te koop! Zie de link bij bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit vond ik op het Harajuku Forum....mensen zijn hier erg enthousiast!

Een blogger schrijft:

"In de begindagen van PiBu heb ik al eens over Harajuku gelogd. Op het forum loopt al een poosje een topic over Harajuku. Daar komt ook uit naar voren dat het hier in Nederland erg moeilijk is om mooie betaalbare Harajuku-kleding te vinden.
Toyah plaatste deze link naar Ebay, waar je dus allemaal waanzinnige kleding kunt bestellen, uit China en de VS".

Dus, het schijnt nogal moeilijk te zijn, om aan betaalbare lolita jurkjes te komen. Ik zou ook Ebay proberen, en wie weet is het forum ook iets voor jou. Succes ermee!

http://www.pinkbullets.nl/2007/01/fashion/forum_tip_harajuku_op_ebay

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens bij Large Popmerchandise, vind je ook nog Gothic style en verwante stylen http://www.large.nl/ schijnt ook nog betaalbaar te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had al een site gevonden: www.clobbaonline.com, maar deze levert niet zo snel en de jurk die ik wou kopen was in een te grote maat. Ik moet zo snel mogelijk een jurk hebben want het is een cadeau voor een meisje die 18 juni haar feest geeft. Haar stijl is vooral lieve schattige jurkjes.