Bestaat er een goede crème voor een pigmentvlek in het gezicht. Door de zon kleurt deze nog donkerder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Er zijn vele dure cremes die pigmentvlekken tegen zouden gaan, maar uiteindelijk zijn de meeste mensen niet tevreden. Ikzelf heb biodermal ook geprobeerd, maar die vervelende pigmentvlek zit er nog steeds. Wat ik doe is een zonnecreme opsmeren met een hoge factor (50) en niet te lang in de zon zitten, maar in de schaduw. Je kunt evt ook een leuk zonnehoedje opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Biodermal tegen pigmentvlekken schijnt naar wat ik van veel mensen hoor erg goed te werken. Is gewoon verkrijgbaar bij de drogist. Let wel even op dat je niet per ongeluk de littekencreme van het zelfde merk mee krijgt, maar echt die tegen pigmentvlekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, de pigment crème van biodermal werkt hier heel goed tegen.