Waarom zie je steeds meer slippers op straat?

de laatste paar jaar is m.i. het aantal mensen dat slippers draagt behoorlijk gestegen. Naast wellicht modetrends heeft dit mogelijk ook te maken met een groeiend zelfbewustzijn om te dragen wat prettig voelt...
kan dit voor mezelf wel aangeven. Moest eerder nooit iets hebben van slippers en draag meer en meer ook buitenshuis (leren) slippers en voel me daar steeds beter bij. Geeft een gevoel van vrijheid en loopt heerlijk...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft zelf al een heleboel redenen waarom je meer slippers ziet ;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar gelden die voor meer mensen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk ; niemand is echt uniek ;-)
Mij lijkt het vreselijk, maarja, mijn keuze is dan ook een paar jaar geleden algevallen op Crocs, en als je die eenmaal hebt aangehad, wissel je niet meer zo snel naar iets anders.

Het beste antwoord

Een gevoel van vrijheid inderdaad, je voelt de wind, de zon, je kunt ze snel even uitdoen als je daar behoefte aan hebt. Het is minder warm en beter voor je voeten, misschien merk je dat onbewust. Slippers worden ook steeds modieuzer, ze kosten niet veel en de kwaliteit is vaak erg goed als je er iets meer aan wil uitgeven.

Als je eenmaal een slipper hebt gevonden die lekker zit, voelen schoenen ineens heel benauwend en een stuk ongemakkelijker. Geniet er maar van, voor je het weet moet je weer winterschoenen aan :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Goeie leren slippers met een behoorlijk voetbed is goed. Maar die plastice slippers kunnen je wel een gevoel van vrijheid geven maar vind toch dat ze geheel geen steun geven aan de voet. Dat het je een lekker vrij gevoel geeft, zal de reden zijn daar je bijna op je blote voeten loopt. Geeft hetzelfde vrije gevoel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit jaar heb ik van die leren teenslippers met voetbed, (op aanraden van mijn zus) gekocht. Deze durf ik ook buiten te dragen omdat ze niet zo makkelijk uitgaan als de andere slippers. Sterker nog, je moet moeite doen om ze uit te krijgen.
Ik zie nu ook heel veel andere mensen op net zulke slippers lopen, ik denk om dezelfde reden als ik: ze zitten heerlijk en je slipt er niet makkelijk uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zonnetje schijnt, dus de slippers mogen weer uit de kast.
Kijk maar naar deze site:

http://www.trouw.nl/ontspanning/degids/article2759365.ece/Trendy_Plakkies_______.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het wordt denk ik gewoon een rage
En er zijn natuurlijk ook mensen dat gewoon lekker vinden zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de zon schijnt natuurlijk.. Alle mensen die dus slippers dragen met als argument dat de zon schijnt vinden het over het algemeen prettiger, frisser lopen...